PER UNA ESQUENA LLIURE, RECTA I SENSE DOLOR






Finalment ha arribat el dia 7 de maig, i finalment s'ha acabat el taller.
La sala feia molt de goig amb els 13 participants, que han pogut gaudir de la tranquil·litat del seminari, d'aquesta sala tant gran i adequada per fer Feldenkrais i d'aquest dia tant assolellat.
En aquestes tres hores, els alumnes han realitzat tres lliçons. Totes elles en diferents posicions: de costat, panxa amunt i panxa avall, per provocar diferents reaccions musculars i diferents connexions òssies. També s'ha treballat la coordinació, d'ulls - cap - espatlles i braços. Fent present, per alguns d'ells, la dificultat en realitzar aquestes seqüències de moviments.
En tots ells, hi ha hagut un impacte en la manera de moure's o col·locar-se, ja sigui amb la sensació interna que podia sentir ell mateix, com també podent-se veure des de fora que eren més alts, que el cap estava més cap a l'horitzó i no tant cap a terra.
I acabo aquestes línies, desitjant que l'aprenentatge continui i no s'aturi mai! 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada