Tant la xerrada que va tenir lloc a Vic el 20 d'abril a Sinèrgia, com la xerrada del 27 d'abril a Vinyoles, a la Perruqueria Crosas, van ser tot un èxit.
Aquí teniu la mostra d'una imatge de Vinyoles.
La meva gran sorpresa, en el cas de Vinyoles (encara que no s'aprecii), va ser la gran afluència de públic masculí, que doblava en gran quantitat el del femení. Acostumada, sobretot en xerrades o en gran grup a treballar majoritàriment amb dones.
En totes dues xerrades i havia gent interessada a fer preguntes d'unt tema en concret que preocupa a nivell personal, com pot ser un dolor o un hàbit o patró de moviment molt marcat.
En tots dos grups va sortir gent interessada en realitzar el taller sobre l'esquena del 7 de maig, com també en fer un treball més individual.
Davant la incertesa d'alguns dels membres en saber realment en què consisteix el mètode, la frase que vaig dir va ser la següent: "Només que tinguis la curiositat de saber, de millorar, d'aprendre..., el que em queda dir-te, és que ho provis. Un cop provat, la decisió de continuar o no és teva."

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada